Toate produsele COSMETIC PLANT
COSMETIC PLANT a însemnat de la bun început numele unei relații cu oamenii, mai degrabă decât numele unor simple produse. Din acest punct de vedere, saltul de la momentul apariției primelor produse până la conturarea încet-încet a brand-ului sau, mai apoi, până la recentul rebranding, poate fi considerat un traseu cu câteva constante: pe de-o parte, certitudinea validată științific a unei uriașe puteri binefăcătoare a plantelor, pe de altă parte, orientarea continuă către nevoile consumatorilor.
Povestea se deapănă în Cluj-Napoca prin 1991 într-o încăpere de nici 40 mp cu rol atât de laborator, cât și de atelier de producție. Autor, dar și personaj principal al propriei povești este Ileana Mester, o farmacistă cu o experiență, la acea vreme, de peste 20 de ani în cosmetologie.
Că adevărata putere creatoare și echilibrul se află în egală măsură în interiorul plantelor, precum și în interiorul fiecăruia, fiecăreia.
Mai mult decât atât, că preocuparea pentru produsele cosmetice reprezintă prilejul descoperirii de tine însuți: know yourself, embrace your nature.
Identitatea vizuală, simbolul grafic cu care Cosmetic Plant își semnalizează și semnează comunicarea și produsele sunt edificatoare în acest sens. Pornind de la acronimele C și P (Cosmetic Plant) ilustrăm ideea de “îmbrățișare”, de apropiere, de cunoaștere, punând în centru, în locul ilustrat drept interioritate, intimitate, “Sine”, ilustrarea ideii de plante, de natură.
Iată ce devine “Embrace your nature” astfel: o platformă de comunicare, un angajament pe termen lung în sprijinul ideii că brandul Cosmetic Plant va însoți, va ghida și va încuraja orice dorință sau efort al oamenilor de a se conecta cu ei înșiși prin puterea plantelor, prin puterea naturii.